lørdag 23. mai 2015

Smiles on Tiles

 Ein av butikkane hos Japan Photo, der eg jobber, er Smiles on Tiles
Dei sel sjølvklebande og vannfaste bilder til flisane på badet ditt. Ein heilt genial
 måte å dekorere badet på uten å måtte lage hol i veggane. 

Eg har lenge planlagt å skaffe meg slike.Ting tar ofte litt tid hos oss, 
men no er den endeleg bestilt og plassert ;)

 
Mannen er båtfrelst så valget fallt på eit bilde frå ein segltur han har vore på. 
Så no kan han sitte på do og drøyme seg vekk ;)

Vi valde å lage ein mosaikk, slik at bildet vart stort. 
Som de ser har vi baderomsplater på badet, men det fungerer like godt på dei :)
Dei er enkle å montere, og like enkle å ta vekk igjen utan at det set merker!

Sjekk gjerne ut Smiles on Tiles her! 
Vi er veldig fornøgde :)

Ønsker deg ei herleg pinse!

Klem frå Bjørg :-)


//innlegget er laga i samarbeid med Smiles on Tiles//

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så kult!!
Det var jo virkelig en god ide:))

Gina sa...

Åj, det har eg aldri sett før. Heilt genialt! :) Kunne eg og tenkt meg, men me har slike plater med mykje struktur så spørs om det hadde blitt fint..

Related Posts with Thumbnails