lørdag 28. mars 2015

Eg er avhengig av..

..interiørblad! Og eg har mange, veldig mange
Eg klarer ikkje å kaste dei heller. Til mannens store fortvilelse. 
Dei samler seg opp i skap og i ein stabel att med sofaen. Som den interiørnerden eg er,
 så ser eg i blada igjen og igjen. Eg elsker all inspirasjon dei gjer meg. 
Å legge seg i sofaen med noko godt i koppen etter ungane
 har lagt seg og opne eit nytt blad, 
det er kos det!
Noko som er ekstra moro er at etter å ha blogga i over 5 år, 
så ”kjenner” eg mange interiørinteresserte som til stadig dukkar opp i desse blada. 
Eg må innrømme at det er ganske moro å få litt plass på glansa papir eg også av og til. I nyaste Boligpluss kom nemleg marmorbrettet mitt med på tips-sidene! 
Det synast eg er stor stas :)
Interiørblad er forholdsvis dyre. 
I alle fall viss du kjøper omtrent alle blad som er på markedet, slik som eg gjer ;) 
Difor er det lurt å sjekke under interiørkategorien hos Bladkongen.no for gode tilbod. 
Å abbonere er billegare, du får bladet rett i postkassa og du får det før ein får kjøpt det i butikken. Noko som er veldig positivt, spør du meg! Difor abbonerer 
eg på mange interiørblad sjølv.
Abbonerer du på interiørblad? Ha ein strålande dag!

Klem frå Bjørg :-)


//Dette innlegget er eit redaksjonelt samarbeid//

2 kommentarer:

Lene i Annekset sa...

Er som deg, elsker å lese interiørblader. Har spart på alle jeg har kjøpt siden 2007, så det begynner å bli mange her! :) Kos på høyt plan! Skjønner det må være veldig morsomt å se sitt eget hus og ideer i blader, du er så flink atte, en fryd å lese bloggen din. Skulle ønske jeg var like handy som deg! Fin lørdagskveld til deg Bjørg! :) Hilsen Lene i Halden

Bergheim sa...

Jeg har nok også samme sjuka, men har blitt flinkere til å selektere. Jeg kjøper ikke alt av interiørblader, men holder meg til de bladene som kjører en stil jeg kan kjenne meg igjen i. Jeg har et par favoritter som jeg abonerer på, ellers kjøper jeg blad som har en tiltalende forside. Men det er som hos deg, de hoper seg opp. Ønsker deg en riktig fin påske,

Related Posts with Thumbnails