onsdag 4. juni 2014

Nye solstoler

Eg har lenge hatt lyst på solstoler på terassen. 
Og då gjerne dekkstoler. Men desse er ofte litt dyre. 
Difor vart eg veldig glad når eg fann slike på Jula til kun 400 pr sett (stol og krakk) 
Dei blir levert ubehandla. Men det gjer meg ingenting å måle. 
Og dei blir finare når ein får velge fargen sjølv ;)
Eg valgte fargen Marikåpe FR1321 til stolane. 
Hos butikken fekk eg blanda fargen i oljemåling til utebruk.
Dei er kjempegode å sitte i. 
Eg har ikkje hatt tid til å sitte der så lenge igongen, riktig nok. 
Men det kjem (når småbarnstida er over kanskje? ;)
Eg blir aldri lei av utsikten vår! :)
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

ELLEMELL sa...

så herlig farge!
dekkstolene er fantastiske!
jeg har en i hvitt!

god kveld til deg!
klem ellemell

Unknown sa...

Så fantastisk!!
Og nydelig farge ♥
Utsikten deres er MAGISK:)

Denne må du jo bli med på NIB sin utfordring med!! :)) En sikker vinner;)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Herlig terrasse du har, og slike stoler er så fine. Står på ønskelisten her.

Ønsker deg mange gode soldager på terrassen!

Reserl sa...

Omg ist das wunderwunderschön, ich liebe euer Haus am Fjord, was für eine Traumaussicht, wundervoll.
Liebe Grüße von Tatjana

Barkeblikk sa...

Nydelige de hagestolene. Og så flott farge som sprita opp terrassen :-) Håper dagen din blir fin. Klem fra Monica.

Related Posts with Thumbnails