onsdag 3. oktober 2012

Ny kompis!

Eg vart spurt av Whiteaway om eg ville teste ut ei vare frå nettbutikken deira,
 og skrive om den her på bloggen. Valget fallt raskt påstøvsugeren

 Etter å ha testa den ut, skjønte eg at denne burde ha komt i hus mykje før! 
Den er så enkel og grei i bruk. Kosten og brettet har eg kasta ut, og støvsugeren vi har frå før skal få kvile litt meir. Er det noko som får fram aggresjon i meg, så er det ledninger
 og slanger "overalt" når eg støvsuger. Denne går på batteri (varer ca 20 min i slengen) 
og har ingen slike irriterande ledninger og slanger som gjer 
meg raud i toppen ;) 

 Den har også ein handstøvsuger du kan bruke for seg. 
Når du er ferdig å støvsuge setter du den enkelt tilbake i ladestasjonen. 
At den er kvit og passer inn i interiøret er ingen ulempe heller ;)
(og sjølvsagt bruker eg alltid fine sko når eg støvsuger ;P )

 Nettbutikken til Whiteaway finn du her! 
Dei sel eit godt utval av kvitevarer på nett, er billege og du får gratis levering på gateplan. 
Og dette er ikkje fordi eg er sponsa, men fordi den er min nye kompis;
Sjekk ut støvsugeren her!

Ha ein super onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

Audhild sa...

Oh yes, det er er en snedig god venn :)
Har av typen selv, i et annet merke, men den får seg som regel minst en runde for dag ;)
Sååå mye lettere enn kost og støvbrett/sentralstøvsuger ;)

KLEM

ps, jeg bruker å ha liljekonvall-duftekuler i min, så dufter det godt etter den også ;)

Unknown sa...

Heldige deg;)
En slik en ønsker jeg meg og ♥
Så enkelt a gitt;)

Ha en fin dag:)

rose japan sa...

Hi beautiful you house i loved

hugs rose jp

Ruter & Hjerter sa...

Jeg ønsker meg så en slik en til jul!!! Har hørt den ervFantastisk!

Underberget sa...

Takk for tipset, da vet jeg hva jeg kan ønske meg til jul:-)

Related Posts with Thumbnails