torsdag 27. oktober 2011

Forkle

Sidan Ariel synast det er så kjekt med baking, har eg sydd ho eit forkle
Med inspirasjon frå Kaspara og Dottie Angel, men med eigen vri, 
vart dette til :)


Det er sydd av stoff frå Stoff og Stil og gamle og nye sengetrekk. 
Til knyting rundt hals og midje har eg rett og slett brukt eit bredt silkeband.
Forkleet har fått blondekant til pynt nederst.


Så no gjeld det berre å få til ei bakeøkt
slik at det blir tatt i bruk :)


Eg ønsker deg som titter innom ein strålande dag!

Klem frå Bjørg :-)

PS; Eg får visst aldri rota meg til å lage eit innlegg om korleis å sy konvoluttopning 
på puter. Så difor legg eg ved denne linken til Den Gode Feen sin framgongsmåte. 
Linda er jo reine eksperten på området:)
Lykke til ;)

21 kommentarer:

Åse fra mitt lykkehus sa...

For ett fantastisk søtt forkle, så smart da, kan jo bruke litt rester og sånn.

Det lilla med blomstene så nesten ut som en duk fra Lene Bjerre som jeg har ønska meg.

Klem Åse

Hulda sa...

Kjempefint lappeforkle! Så glade farger du har brukt.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det var eit yndig forkle! Flotte posar til kalendaren under her også:)
Såg forresten reportasjen i FM i dag. Den var kjempefin! Men litt kjedeleg at dei ikkje klarte å plassere deg ved rett fjord, hehe:)

Roser og Patina sa...

Nydelig jente i vakkert forkle:) Klem Ellen.

Unknown sa...

Så koselig forkleet var;)
Og så stolt litta frøken ♥

Klem line

Anonym sa...

Hei!
Koselge stykke om deg og bloggen din i FM :-) Måtte smile når eg såg kva fjord dei meinte du såg :-))
Kosar meg med å sjå innom den fine bloggen din og gledar meg til nye oppdateringar :-)Fint forkle du har laga til Ariel!
Lykke til vidare!

Helsing sunnfjordjente

Anonym sa...

Hei!

Så fint et forkle, et slikt et skulle mi lillejente også hatt! :) Takk for inspirasjon. Herlig!

Klem til deg!

:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempesøtt forkle :)
Og gratulere med superfin reportasje i Fylkesmagasinet :)

Klem M <3

Alt for kropp og sjel sa...

Nydelig forkle og ei søt lita frøken :-)

Katrine sa...

Det ble et kjempefint forkle. Virkelig kjempefint! Det ser ut som den lille prinsessen også er kjempefornøyd! Glede. :D

Solstrålå sa...

Sååå søtt!
Ja nå blir det bollebaking tenker jeg!
Kose deg i kveld1
Goe klem!

Anonym sa...

Koseleg forkle. Driv å syr eit forkle eg også.
Eg har lest flott repotasje om deg i dag, men feil fjord, ja;))
ShyB

Fotograf Britt sa...

Kjempefint lappeforkle!

Ta en tur innom bloggen min også...

Klem fra Britt.

SNILLPIKE♥ sa...

Nydelig lita snuppe i superskjønt forkle...

God helg til deg og dine, klem.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Ser ut som snuppa er riktig så fornøyd med sitt nye forkle :) Vakre stoffer du valgte å sy av, og for en smart måte å få brukt litt stoffrester. *♥*

Renate sa...

Sååå herlig prinsesse <3 med alldeles nydelig forkle <3 Skulle ønske eg kunne sy slik som deg:) Men får heller kosa meg med dine prosjekter:)
Ha ei alldeles nydelig helg <3

Unni sa...

Kjempefint forkle:)

Randi sa...

Nydelig jente med et nydelig forkle:) Så flink du er!!
Håper helgen har vært fin:)
Klem

MINA sa...

Hei Tanta! Søtt forkle og eg såg jo det oppe hos deg sist helg ja!
Sann onsker eg meg til jul men litt gammeldagsere stoff. Men ellers så var forklede kjempe dempelempe søtt!!! Og pluss at Ariel passar til den og det ser ut som om ho likte den og.

Helsing Maja og hils til Remi fra meg + Ariel og Sofus!!!!

PS: Bra du likte omeletten!!!!!!

Gitte sa...

Nydelig forkle!
Og for ei herlig bakste-kone :)
Klem Gitte

Marta Wakula-Mac sa...

so beautiful! apron and your little one! Happy New Year!

Related Posts with Thumbnails