torsdag 31. mars 2011

LaMpE MaKeOvEr :)

Eg har hatt denne lampa lenge, 
men ikkje heilt fått den til å passe inn i Fjordhuset. 
Den er for så vidt heilt fin, men den trengte litt farge og særpreg :)


Det tok meg 10 min å sy eit trekk
 som eg hadde over lampeskjermen. Stoffet er frå Stoff & Stil. 
I toppen har eg trekt eit strikk, og kanten nede har fått blonder.


Eg har ikkje heilt bestemt meg endå, men kanskje foten får litt måling og. 
Kanskje blåfargen isvann hadde gjort seg?


Eg har fått ny hortensia i hus. 
Kjempefine blomster synast eg. Så spørst det kor lenge denne held ut med meg. 
Eg kjøpte ein ifjor og, denne har vandra til 
blomsterhimmelen ;)


Tusen takk for alle gode ord de legg igjen! 
Eg har ikkje så god tid til skikkelege bloggerunder for tida. Og det synast eg er trist. 
Døgnet skulle som sagt før, hatt fleire timar!! Det er så mykje 
inspirasjon å hente hos dokke flinke damene! 
Men eg er snart tilbake, håper eg :)


Ha ein super torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Kjempefint trekk! Det gjorde seg virkelig :)
Og så søt en hane du har på pynt :)

Hortensia er ikke så enkel å ha med å gjøre. Dessverre, for den er jo så fin :) Pynter virkelig opp, både ute og inne.

Fin torsdag til deg også Bjørg!
Klem Anita

Jijji sa...

Forandring fryder og lampeskjermen ble jo kjempefin!
Enig med deg; hortensia er bare såååå fine, men de holder ikke særlig lenge hos meg heller. Planlegger å ha noen hortensiaer ute til sommeren, og er veldig spent på om de holder seg litt bedre der... Går ann å håpe...

Ha en fortsatt herlig dag!
Klem fra Jijji

Anette sa...

So fint trekk:) Den hadde sikkert blitt kjempe fin med isvann fargen,har brukt den litt eg og den er heilt nydelig:)

nádya sa...

Your grey lamp turned out very charming in this blue&white fabric!!!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Kjempesøt ble lampen med det nye trekket! Skjønne små blonder. Isvann høres ut som et godt valg til farge på lampefoten :) *♥*

Hannes favoritter sa...

Fin lampe! Blir nok lekker med ny farge på foten også! Jeg har også sendt min andel hortensia til blomster-himmelen... hi hi! Men jeg gir ikke opp jeg heller! Også her har døgnet for få timer, og det går ut over blogging. Synes også det er litt trist siden blogging gjør meg så glad! Håper du har en fin kveld vennen!

Klem fra Hanne

Kristin sa...

Så lekkert lerretsbilde av Ariel er! Gult er jo kult:-)
Jeg har sagt det før og sier det igjen-elsker isvann fargen!!!! Jeg rekker heller ikke like mye blogg-trist-mennsant ;-(Klem klem

Randi sa...

Så fiiiiin den blei!! Jeg lider sammen med deg når det gjelder tidsklemma; hvor i alle dager blir tiden av?! Ahhh, kjenner det skal bli deilig med helg nå;)
Ha en fin kveld!
Klem, RM

Hanne Margrete sa...

Nydelig lampeskjerm! nå ble jeg innspirert til å endre på nattbordlampene mine! Tror også isvann vil bli fint, og gleder meg til å se resultatet;)
Jeg simpelten elsker hortensia, og ja de kan være vanskelige! Jeg krøp til korset og svalgte en kamel da jeg gikk til innkjøp av en falsk i fjor.. Men den er faktisk veldig fin, selv om det er noe annet med levende blomster!

Klem!

Annveig - Det lille Rom sa...

så flink du er!! Nydelig ble jo den lampeskjermen;) Hortensia er en slik vakker blomst! De er ikke alltid like lett å holde i godt humør..men er forstått at de ELSKER vann og ikke vil bli tørket ut!!

Ha en god helg!
klem

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så fint som det ble med det trekket! Supersmart!
Skulle virkelig hatt noen slike trekk jeg også, hadde jeg bare hatt evnene til å sy noen ☺ haha

Ha en kjempeflott helg
Gode klemmer Janne Merethe

Related Posts with Thumbnails