fredag 16. juli 2010

Orden i endå ein rotekrok ;)

Etter shoppinga i forrige veke,
 har eg no fått ro i sjela når eg ser i endå ein krok her i Fjordhuset :)


Før har eg berre vist bilder til og med bokskapet i TV- stova vår. 
Her ser de kvifor ;)


I hjørnet har vi hatt opne DVD hyller frå IKEA. 
Ikkje spesielt roleg og fint å sjå på ;)


Men no vart det mykje bedre :)
På IKEA fekk eg med meg dette Billy skapet med glasdør.


Og med DVDer i skapet og gardin i døra (slik som på bokskapet), 
vart eg endeleg fornøgd!


Billy har fått ny knott. 
Knotten er frå Lisbeth Dahl.


På neste IKEA tur skal vi garantert ha med endå eit slikt skap.
Og dei opne DVD hyllene er flytta til gangen oppe,
 der dei skal få eit heilt anna bruksområde. 
Fortsettelse følger ;)


Eg håper alle får ei strålande helg med sol og glede!:)

Klem frå Bjørg :-)

28 kommentarer:

Jijji sa...

Enig med deg; det ble veldig mye finere med dvd'ene i en hylle med glassdør og gardin à la bokskapet.
Flink til å få estetisk orden i sakene i heimen om dagen du!

Planlegger en tur til Ikea snart jeg også. Og håper på litt mer orden her i heimen også...

Klem fra Jijji

Elis@beth sa...

Så flott det ble! Ikea er bare herrlig-er mye Ikea hjemme hos oss nå!

Velkommen til å bli med på Giveaway hos meg!

Klem!

Martilie sa...

Så flott det ble. Veldig smart med gardin foran, da ser det så ryddig og flott ut!!

Kjempeflott ble det!

Ønsker deg en deilig dag og flott sommer!

Jeg vasker klær og pakker og klargjør for 10 dager uten nett på hytta med snuppene. Vi skal bare kose oss, samle drivved og bade (håper jeg :)


Klem fra Tove

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Myyyyyykje bedre☺
Irritera meg at min kjære ikkje vil ha dører i Billy hyllene vi skal ha på kontoret til bøker og CDar :/ Men eg gir ikkje opp!!

Gardin får eg nok ALDRI lov å ha i dei... :(
Kjempefint☺

Klem M♥

Hulda sa...

Så supert dette var! Det lille skapet gjorde virkelig susen der i hjørnet, stod jo så fint i stil til det andre du har der også. Blir artig å se hva du skal bruke de gamle hyllene til. :) Liker så godt blonden du har på innsiden av glassdørene.

Villevinkel sa...

Blei kjempefint !!!

blir spennande å sjå kva bruksområde hyllene får..

Ønsker deg også ei flott helg!!

Karina sa...

Så utrolig fint det ble! Jeg misunner alle bloggere som bor i nærheten av IKEA og andre mer eller mindre "nyttige" butikker :) Her i finnmarka må vi ta fantasien i bruk ;)

Ha en herlig fredag!

Klem Karina

Bettum Villa sa...

Det ble veldig fint! De gardinene er virkelig prikken over i'en.

Klem Madelén

Stine-Iren sa...

so fint det vart Bjørg:)sikkert deilig å å ordna opp i ting om har irritert ei stund:) Veldig fin knott,dyr?

Ha ei kjempe fin helg:)

Klem Stine-Iren

n i n a s hjem sa...

Fantastisk!!!!
Synes du har der kjempefiiint :)

God helg!

Klem

Hannes favoritter sa...

Hei Bjørg!

Det ble kjempefint! Så lurt å bruke blonder inne i skapene!
IKEA har så mye fint! Jeg skal på IKEA om en uke, og gleder meg!

God helg!

Klem fra Hanne

Stine-Iren sa...

Eg bur på Danmarksplass ja:)) Kor såg du meg??so artig om det var meg:)

Lena Celine sa...

Så flott det vart. Og romantisk også, perfekt!

klemmer fra Lena

Siljes Hobbyrom sa...

Dette var kjempefint Bjørg!!
Kjempekjekt å kunne gjemme bort det som ikke er så veldig fint.

Du har det utrolig fint hos deg! :)

Ha en strålende helg!
Klem Silje

Kristin sa...

Heiheiii!

Du har skapt nok en lekker krok! Så enkelt, men så pent og personlig det blir med din touch! I LIKE:. Lekker knott..

Bok tipset ditt er jeg helt enig i.. S. Kinsella skriver så lett og morsom "chiclit" deilig sommer lesning og for min del avveksling fra krim.. Akkurat den du leser har jeg ikke lest, så den kan jeg kjøpe meg senere i sommer;-)

Klemmer

Monica - Colour makes people sa...

Nydelig stue du har, virkelig gjennomført stil! :)

Lille Frøken Jensen sa...

Likte skapene dine kjempe godt, kjempe lur idè med gardin foran glassdøra. Jeg har også sagt at jeg ønsker meg et Liartorp(?) skap og da skal jeg sannelig ha gardin foran*smil*

Ønsker deg en forsatt fin sommer!
Klem fra Jorunn

Jeanette sa...

Så fint det ble!! Ser jo at det var en genistrek dette med blonder i glassdørene;))
Klem J.

Jeanette sa...

Så fint det ble!! Ser jo at det var en genistrek dette med blonder i glassdørene;))
Klem J.

Aashildsvilla sa...

hei.det ble kjempe nydeli med blonder på innsiden og glassknott..lekkert og ryddig..klem

Audhild sa...

Så fint det ble da!
Og takk for koselige ord inne hos meg!
Legger deg til på blogglisten min jeg, synes bloggen din var så koselig og jeg vil se mer:)

Aashildsvilla sa...

hei vennen..ja de putene er kjempe søte ..ha en fin kveld klemmer fra åshild

Smykkas sa...

Dette ble rett og slett rålekkert. Har du tredd stoffet på spiral eller hvordan har du fikset det på innsiden.

Det skal bli spennende å se hva du skal bruke den andre hyllen til, og knotten du har kjøpt var nydelig. Kanskje noe jeg burde gjøre på skapdørene på kjøkkenet. Skifting av knotter kan gjøre utrolig mye med helhetsinntrykket.

Klem fra Astrid

Randi sa...

Så flott det vart. Ikea er igrunnen ganske genial når det gjelder sånn oppbevaring.
Og når ein kan legge litt personleg vri på det heile slik du har gjort med knotter og gardiner blir det jo som om det skulle vore tatt ut frå dei finaste interørblader... :-)
Klems

Anns draum sa...

hei, hei:) Så kjekt at eg fann bloggen din:)) Den var så fin, masse inspirasjon her;))La deg til i blogglista mi eg, så kan eg sjå kvargang du viser noko fint:) Og så trur eg jammensanten at vi ikkje bur så langt frå kvarandre;)))

Klem frå Ann

fryd&forandring sa...

Ja, det er det jeg sier; ikea er tingen, thihi! Takk for hyggelig hilsen hos meg, tiden flyr ja.. altfor fort!
Dere har nok gjort et godt valg når dere har bestemt dere for å sette bort arbeidet med å kle om huset, for det er en skikkelig #%#*-jobb! (Ihvertfall med all den innblåste isolasjonen som er her ihuset som fyker rundt når panelet fjernes!)

Ha noen fine sommerdager, klem!

Camilla sa...

Oj! Kjempefint! Virkelig en forbedring, tror jeg må få gjort noe slikt her også;)
Men kan jeg spørre hva slags gardiner du har inni og hvordan du har satt di opp?

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

IKEA har noe for hver en smak, masse lure løsninger til en bra pris :)))

Det ble knall fint !!

Du har det såå koselig :)

Titter innom i ny og ne jeg :)

Klem fra Heidi !!

Related Posts with Thumbnails