lørdag 29. mai 2010

In my dreams ;)

Eg er litt treig av meg, 
men har plutseleg bestemt meg for å vere med på utfordringa til NIB likevel. 
Eg bestemte meg etter ei "sikle"- runde på nettet, for 
desse 3 tinga ;)


www.bohus.no

Korgstoler står høgt på ønskelista
Eg har tråla bruktbutikken fleire gonger på jakt etter dei. 
Men det virker som om folk vil beholde dei sjølv. 
Irriterande ;)
Så no er alternativet å kjøpe 2 nye istaden. 
Eg vil helst ha kvite
Men to av desse med litt blomstrete puter i, vil fungere supert og :)



www.skeidar.no

Eg har lenge ønskt meg ein benk til kjøkkenet. 
Denne kan eg godt sjå for meg der. 
Kan og bruke den ute om sommaren. 
Den som hadde masse penger ;)


www.landromantikk.no

Eg har ein litt rar ting for radioer
Og denne som Cath Kidston har designa for Roberts Radio 
er jo berre midt i blinken. 
Nostalgisk radio med søtt rosemotiv? 
Det kan ikkje bli betre:)

Det var mine 3(realistiske) ønsker øverst på ønskelista (pr. idag ;) 
Kanskje min kjære ser dei? 
Det er jo ikkje sååå lenge til august og bursdag;)


♥♥♥

Så må eg få takke for alle tips angåande lysdekorering
Skjønner godt at ein kan bli hekta på dette. 
Om de har lyst å prøve anbefaler eg å lese kommentarane til forrige innlegg:)

Når det gjeld Give Away er eg fortsatt litt i tenkeboksen, 
men eg kjem tilbake til det:)

♥♥♥

Ønsker deg ein fantastisk laurdagskveld. 
Blir moro med Grand Prix!:)

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Tovepia sa...

Så flotte innlegg du har hatt siden sist!
Har selv også dekorert lys med servietter, men servietten kan ta fyr, det opplevde jeg;) Men det er skikkelig dekorativt!

Gode ønsker du har, radioen var lekker!

Nyt helga og klem fra meg;)

Bettum Villa sa...

Flotte ønsker du hadde da! Kunne godt tenkt meg alle de tingene jeg også :).

Klem Madelén

Christine sa...

Hei på du!

1000 takk for fine ord på bloggen min, da set kjempe stooor pris på :)

Masse fint nytt inne hjå deg sia sist eg va her:)

Ønske deg og dine ei flott helg :)
Klemmer :)

Fru Andersen sa...

Skikkelig fine ønsker, har siklet over den benken jeg også, men litt stiv pris... Jeg har endret ønskelisten min omtrent hundre ganger inne i hodet, ser jo plutselig ting hos andre jeg også burde hatt på listen;-) Og den radioen, åååååå herlig!

Kos dere med MGP! Her er Cavaen klar;-)

Aashildsvilla sa...

å den benken var bare nydeli...skjønner godt du ønsker deg den...har å sett på den på skeidar,hadde man bare hatt plass..stor klem fra åshild

Familien i Fjellborg sa...

Flotte og edrulige ønsker bjørg - og når du snart har bursdag så kan det jo hende at du får et ønske eller to oppfylt.

klem anita s

Kristin sa...

Utrolig søt radio!!! hehe!!

Så moro med lys med bilder man printer selv.. Hittil har jeg brukt mye av de Gamle Allers "avisene" vi fant i veggene her i huset.. Burkt decoupage lim jeg da.. Men er kanskje bedre å varme opp!??!

Hvordan går det med GP!?
Jeg har jo knapt nett og enda mindre tv tilgang! Herrligt!

Klemmer

lisje astrid's husblogg sa...

God morgen♥
Kan no godt forstå desse ønska ja:)

Så utruleg krestiv du har vore da!Såååå lekre lys og lysholdar..Flink du er♥

Mange flottte innlegg sida sist eg var innom..Har gått i eitt her siste dagane,så blogging har ikkje blitt pri...

Takk for alltid så fine ord frå deg♥
Set stor pris på både deg og bloggen din med all inspirasjonen du gir♥

Ønskar gode deg ein flott søndag sol med glede:)

Klem frå Astrid♥

Stine-Iren sa...

so fiiiiiine ønskjer,eg likte alle tre kjempe godt.Eg ja funn ein korgstol hos bestefar,men veit ikkje om han vil ut med den;)
Håpa du har hatt ei fin helg:)

Klem

Karen sa...

For en nydelig radio :) Helt herlig....

Håper helgen har vært bra...
*klemmer*

Related Posts with Thumbnails