tirsdag 23. februar 2010

Bake litt...

















har laga Blåbærmuffins idag. Mmmmmm!! Det er godt det...og veldig enkelt å lage :-)
Kjøpte for litt sidan denne boka..


Her er mange gode oppskrifter og kjempeflotte bilder...Den selgast i bokhandelen til 99 kr.
Den oppskrifta eg har brukt mest er denne:

Muffins ;

300 gr kveitemjøl
1 ss bakepulver
1/8 ts salt
120 gr sukker
2 egg
2 dl melk
100 gr smelta avkjølt smør
1 ts vaniljesukker
blåbærsylte (evt anna sylte, eller ferske bær)

Bland det tørre i en bolle. Rør sammen væska, og hell den i det tørre. Fyll opp halvparten av muffinsforma med røre, ha i sylte i midten og fyll opp resten med røre.

Steikast på 200* i 20 min

Nam, Nam!!!  :-)








Velbekomme!! No skal vi kose oss ;-)

Klem :-)

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Såg godt ut☺ Har og kjøpt den boka, men tenkte eg skulle gi den til ei venninne i bursdagspresang..men kanskje eg må ha eit eksemplar sjøl og☺

Klem M ♥

Fru Luna sa...

Mmmm, lenge siden vi har lagd muffins her hjemme. Kanskje jeg må lage noen til bursdagen min som nærmer seg...
Jeg befaler deg til å vise frem lysekronene snart ;)
Klem

Related Posts with Thumbnails